このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34453
タイトル: Сутність поняття та історичний розвиток конс’юмеризму
著者: Бурліцька, Оксана Петрівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бурліцька О. П. Сутність поняття та історичний розвиток конс’юмеризму / О. П. Бурліцька // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - Хмельницький, 2020, № 5 (286). - С. 49-52.
Journal/Collection: Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.
発行日: 2020
Date of entry: 11-3月-2021
出版者: Хмельницький національний університет
Country (code): UA
Place of the edition/event: Хмельницький національний університет
UDC: 338.439
キーワード: конс'юмеризм
виробник
товар
споживач
поведінка споживача
права споживача
Page range: 49-52
抄録: Стаття присвячена оцінці діяльності споживчих організацій та більш широких груп споживачів, які в суспільній свідомості визначаються як конс'юмеризм. Проведено аналіз історичної ретроспективи конс'юмеризму та основних напрямків його діяльності на сьогоднішній день. Стверджується, конс'юмеризм як перспективний та найбільш актуальний рух на захист споживачів направлений на врегулювання відносин між продавцем і покупцем як на державному так і громадському рівнях.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34453
Copyright owner: © Бурліцька О.П., 2020
References (Ukraine): Поведение потребителей / Джеймс Ф. Энджел, Роджер Д. Блэкуэл, Пол У. Миниард.- 10-е изд.- СПб, 2007.-944 с.
Гантер Б. Типы потребителей. Введение в психографику / Б. Гантер, А.Ферихам [Перевод с англ. Н. Качанова, Л.Царук]. - СПб: Питер, 2001.-298
Прокопенко О.В. Поведінка споживачів: навч. посібник/ О.В. Прокопенко, М.Ю.Троян.-К.:Центр учбової літератури, 2008.-176с.
Content type: Article
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
1.pdf1,39 MBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール