Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33126

Tytuł: Специфіка маркетингових досліджень на промисловому ринку
Inne tytuły: Specifics of marketing research in the industrial market
Authors: Ясиновський, Іван
Yasinovsky, Ivan
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Ясиновський І. Специфіка маркетингових досліджень на промисловому ринку / Ясиновський Іван // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 110–111. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description (International): Yasinovsky I. (2020) Spetsyfika marketynhovykh doslidzhen na promyslovomu rynku [Specifics of marketing research in the industrial market]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 110-111 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 16-lis-2020
Date of entry: 13-gru-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 110-111
Główna strona: 110
Strona końcowa: 111
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33126
Związane URL literatura: https://pidru4niki.com/1225071962422/marketing/marketing_promislovogo_pidpriyemstva
https://pidru4niki.com/20080215/marketing/marketingovi_doslidzhennya_promislovomu_pidpriyemstvi
Wykaz piśmiennictwa: 1) Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства /І.В. Бойчук. UTL: https://pidru4niki.com/1225071962422/marketing/marketing_promislovogo_pidpriyemstva
2) Оснач О.Ф. Промисловий маркетинг /О.Ф. Оснач, В.П Пилипчук. UTL: https://pidru4niki.com/20080215/marketing/marketingovi_doslidzhennya_promislovomu_pidpriyemstvi
References: 1) Boichuk I.V. Marketynh promyslovoho pidpryiemstva /I.V. Boichuk. UTL: https://pidru4niki.com/1225071962422/marketing/marketing_promislovogo_pidpriyemstva
2) Osnach O.F. Promislovii marketinh /O.F. Osnach, V.P Pilipchuk. UTL: https://pidru4niki.com/20080215/marketing/marketingovi_doslidzhennya_promislovomu_pidpriyemstvi
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi