Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33126

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorЯсиновський, Іван
dc.contributor.authorYasinovsky, Ivan
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:52Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:52Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationЯсиновський І. Специфіка маркетингових досліджень на промисловому ринку / Ясиновський Іван // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 110–111. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33126-
dc.format.extent110-111
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.relation.urihttps://pidru4niki.com/1225071962422/marketing/marketing_promislovogo_pidpriyemstva
dc.relation.urihttps://pidru4niki.com/20080215/marketing/marketingovi_doslidzhennya_promislovomu_pidpriyemstvi
dc.titleСпецифіка маркетингових досліджень на промисловому ринку
dc.title.alternativeSpecifics of marketing research in the industrial market
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1) Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства /І.В. Бойчук. UTL: https://pidru4niki.com/1225071962422/marketing/marketing_promislovogo_pidpriyemstva
dc.relation.references2) Оснач О.Ф. Промисловий маркетинг /О.Ф. Оснач, В.П Пилипчук. UTL: https://pidru4niki.com/20080215/marketing/marketingovi_doslidzhennya_promislovomu_pidpriyemstvi
dc.relation.referencesen1) Boichuk I.V. Marketynh promyslovoho pidpryiemstva /I.V. Boichuk. UTL: https://pidru4niki.com/1225071962422/marketing/marketing_promislovogo_pidpriyemstva
dc.relation.referencesen2) Osnach O.F. Promislovii marketinh /O.F. Osnach, V.P Pilipchuk. UTL: https://pidru4niki.com/20080215/marketing/marketingovi_doslidzhennya_promislovomu_pidpriyemstvi
dc.identifier.citationenYasinovsky I. (2020) Spetsyfika marketynhovykh doslidzhen na promyslovomu rynku [Specifics of marketing research in the industrial market]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 110-111 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage110
dc.citation.epage111
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Koleksiyonlarda Görünür:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.