Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33126

Titre: Специфіка маркетингових досліджень на промисловому ринку
Autre(s) titre(s): Specifics of marketing research in the industrial market
Auteur(s): Ясиновський, Іван
Yasinovsky, Ivan
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Ясиновський І. Специфіка маркетингових досліджень на промисловому ринку / Ясиновський Іван // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 110–111. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description (International): Yasinovsky I. (2020) Spetsyfika marketynhovykh doslidzhen na promyslovomu rynku [Specifics of marketing research in the industrial market]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 110-111 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Date de publication: 16-nov-2020
Date of entry: 13-déc-2020
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 110-111
Start page: 110
End page: 111
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33126
URL for reference material: https://pidru4niki.com/1225071962422/marketing/marketing_promislovogo_pidpriyemstva
https://pidru4niki.com/20080215/marketing/marketingovi_doslidzhennya_promislovomu_pidpriyemstvi
References (Ukraine): 1) Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства /І.В. Бойчук. UTL: https://pidru4niki.com/1225071962422/marketing/marketing_promislovogo_pidpriyemstva
2) Оснач О.Ф. Промисловий маркетинг /О.Ф. Оснач, В.П Пилипчук. UTL: https://pidru4niki.com/20080215/marketing/marketingovi_doslidzhennya_promislovomu_pidpriyemstvi
References (International): 1) Boichuk I.V. Marketynh promyslovoho pidpryiemstva /I.V. Boichuk. UTL: https://pidru4niki.com/1225071962422/marketing/marketing_promislovogo_pidpriyemstva
2) Osnach O.F. Promislovii marketinh /O.F. Osnach, V.P Pilipchuk. UTL: https://pidru4niki.com/20080215/marketing/marketingovi_doslidzhennya_promislovomu_pidpriyemstvi
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.