กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33079

ชื่อเรื่อง: Аспекти формування бренду промисловими підприємствами України
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Aspects of brand formation by industrial enterprises of Ukraine
ผู้แต่ง: Сарабун, Наталія
Sarabun, Nataliya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Сарабун Н. Аспекти формування бренду промисловими підприємствами України / Сарабун Наталія // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 20–21. — (Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід).
Bibliographic description (International): Sarabun N. (2020) Aspekty formuvannia brendu promyslovymy pidpryiemstvamy Ukrainy [Aspects of brand formation by industrial enterprises of Ukraine]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 20-21 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 16-พฤศ-2020
Date of entry: 13-ธัน-2020
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 20-21
Start page: 20
End page: 21
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33079
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTPSNTS_2020_Sarabun_N-Aspects_of_brand_formation_20-21.pdf506,26 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTPSNTS_2020_Sarabun_N-Aspects_of_brand_formation_20-21.djvu17,53 kBDjVuดู/เปิด
MTPSNTS_2020_Sarabun_N-Aspects_of_brand_formation_20-21__COVER.png265,75 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น