Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33079

Tytuł: Аспекти формування бренду промисловими підприємствами України
Inne tytuły: Aspects of brand formation by industrial enterprises of Ukraine
Authors: Сарабун, Наталія
Sarabun, Nataliya
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Сарабун Н. Аспекти формування бренду промисловими підприємствами України / Сарабун Наталія // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 20–21. — (Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід).
Bibliographic description: Sarabun N. (2020) Aspekty formuvannia brendu promyslovymy pidpryiemstvamy Ukrainy [Aspects of brand formation by industrial enterprises of Ukraine]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 20-21 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 16-lis-2020
Date of entry: 13-gru-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 20-21
Główna strona: 20
Strona końcowa: 21
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33079
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi