Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33079

Record completo di tutti i metadati
Campo DCValoreLingua
dc.contributor.authorСарабун, Наталія
dc.contributor.authorSarabun, Nataliya
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:43Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:43Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationСарабун Н. Аспекти формування бренду промисловими підприємствами України / Сарабун Наталія // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 20–21. — (Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33079-
dc.format.extent20-21
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.titleАспекти формування бренду промисловими підприємствами України
dc.title.alternativeAspects of brand formation by industrial enterprises of Ukraine
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.identifier.citationenSarabun N. (2020) Aspekty formuvannia brendu promyslovymy pidpryiemstvamy Ukrainy [Aspects of brand formation by industrial enterprises of Ukraine]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 20-21 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage20
dc.citation.epage21
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
È visualizzato nelle collezioni:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.