Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31073

Titel: Теоретичні основи корпоративної стратегії цінності
Övriga titlar: Theoretical basis of corporate value strategy
Författare: Бурліцька, Оксана Петрівна
Дідюк, М. В.
Burlitska, O. P.
Didiuk, M. V.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Бурліцька О. П. Теоретичні основи корпоративної стратегії цінності / О. П. Бурліцька, М. В. Дідюк // Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 27-28 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — Том 3. — С. 109–110. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description (International): Burlitska O. P., Didiuk M. V. (2019) Teoretychni osnovy korporatyvnoi stratehii tsinnosti [Theoretical basis of corporate value strategy]. Actual problems of modern technologies: book of abstracts of the Ⅷ International scientific and technical conference of young researchers and students (Tern., 27-28 november 2019), vol. 3, pp. 109-110 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (3), 2019
Actual problems of modern technologies: book of abstracts of the Ⅷ International scientific and technical conference of young researchers and students (3), 2019
Conference/Event: Ⅷ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/Collection: Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Volume: 3
Utgivningsdatum: 27-nov-2019
Date of entry: 5-feb-2020
Utgivare: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 27-28 листопада 2019 року
27-28 november 2019
UDC: 338.23.31
Number of pages: 2
Page range: 109-110
Start page: 109
End page: 110
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31073
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та ін., 2019
References (Ukraine): 1.Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В. Стратегічний маркетинг. Навчальний посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. – К.: Центр навчальної літератури, 2012. – 612 с.
References (International): 1.Balabanova L. V., Kholod V. V., Balabanova I. V. Stratehichnyi marketynh. Navchalnyi posibnyk, L. V. Balabanova, V. V. Kholod, I. V. Balabanova, K., Centre of Educational Literature, 2012, 612 p.
Content type: Conference Abstract
Samling:Ⅷ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2019)



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!