Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31073

Назва: Теоретичні основи корпоративної стратегії цінності
Інші назви: Theoretical basis of corporate value strategy
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Дідюк, М. В.
Burlitska, O. P.
Didiuk, M. V.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Бурліцька О. П. Теоретичні основи корпоративної стратегії цінності / О. П. Бурліцька, М. В. Дідюк // Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 27-28 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — Том 3. — С. 109–110. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Burlitska O. P., Didiuk M. V. (2019) Teoretychni osnovy korporatyvnoi stratehii tsinnosti [Theoretical basis of corporate value strategy]. Actual problems of modern technologies: book of abstracts of the Ⅷ International scientific and technical conference of young researchers and students (Tern., 27-28 november 2019), vol. 3, pp. 109-110 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (3), 2019
Actual problems of modern technologies: book of abstracts of the Ⅷ International scientific and technical conference of young researchers and students (3), 2019
Конференція/захід: Ⅷ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 3
Дата публікації: 27-лис-2019
Дата внесення: 5-лют-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 27-28 листопада 2019 року
27-28 november 2019
УДК: 338.23.31
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 109-110
Початкова сторінка: 109
Кінцева сторінка: 110
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31073
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та ін., 2019
Перелік літератури: 1.Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В. Стратегічний маркетинг. Навчальний посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. – К.: Центр навчальної літератури, 2012. – 612 с.
References: 1.Balabanova L. V., Kholod V. V., Balabanova I. V. Stratehichnyi marketynh. Navchalnyi posibnyk, L. V. Balabanova, V. V. Kholod, I. V. Balabanova, K., Centre of Educational Literature, 2012, 612 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.