Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31073

Tytuł: Теоретичні основи корпоративної стратегії цінності
Inne tytuły: Theoretical basis of corporate value strategy
Authors: Бурліцька, Оксана Петрівна
Дідюк, М. В.
Burlitska, O. P.
Didiuk, M. V.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Бурліцька О. П. Теоретичні основи корпоративної стратегії цінності / О. П. Бурліцька, М. В. Дідюк // Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 27-28 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — Том 3. — С. 109–110. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Burlitska O. P., Didiuk M. V. (2019) Teoretychni osnovy korporatyvnoi stratehii tsinnosti [Theoretical basis of corporate value strategy]. Actual problems of modern technologies: book of abstracts of the Ⅷ International scientific and technical conference of young researchers and students (Tern., 27-28 november 2019), vol. 3, pp. 109-110 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (3), 2019
Actual problems of modern technologies: book of abstracts of the Ⅷ International scientific and technical conference of young researchers and students (3), 2019
Konferencja/wydarzenie: Ⅷ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Tom: 3
Data wydania: 27-lis-2019
Date of entry: 5-lut-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 27-28 листопада 2019 року
27-28 november 2019
UDC: 338.23.31
Strony: 2
Zakres stron: 109-110
Główna strona: 109
Strona końcowa: 110
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31073
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та ін., 2019
Wykaz piśmiennictwa: 1.Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В. Стратегічний маркетинг. Навчальний посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. – К.: Центр навчальної літератури, 2012. – 612 с.
References: 1.Balabanova L. V., Kholod V. V., Balabanova I. V. Stratehichnyi marketynh. Navchalnyi posibnyk, L. V. Balabanova, V. V. Kholod, I. V. Balabanova, K., Centre of Educational Literature, 2012, 612 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅷ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2019)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi