Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31073

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна
dc.contributor.authorДідюк, М. В.
dc.contributor.authorBurlitska, O. P.
dc.contributor.authorDidiuk, M. V.
dc.coverage.temporal27-28 листопада 2019 року
dc.coverage.temporal27-28 november 2019
dc.date.accessioned2020-02-05T12:39:36Z-
dc.date.available2020-02-05T12:39:36Z-
dc.date.created2019-11-27
dc.date.issued2019-11-27
dc.identifier.citationБурліцька О. П. Теоретичні основи корпоративної стратегії цінності / О. П. Бурліцька, М. В. Дідюк // Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 27-28 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — Том 3. — С. 109–110. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31073-
dc.format.extent109-110
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (3), 2019
dc.relation.ispartofActual problems of modern technologies: book of abstracts of the Ⅷ International scientific and technical conference of young researchers and students (3), 2019
dc.titleТеоретичні основи корпоративної стратегії цінності
dc.title.alternativeTheoretical basis of corporate value strategy
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та ін., 2019
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.23.31
dc.relation.references1.Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В. Стратегічний маркетинг. Навчальний посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. – К.: Центр навчальної літератури, 2012. – 612 с.
dc.relation.referencesen1.Balabanova L. V., Kholod V. V., Balabanova I. V. Stratehichnyi marketynh. Navchalnyi posibnyk, L. V. Balabanova, V. V. Kholod, I. V. Balabanova, K., Centre of Educational Literature, 2012, 612 p.
dc.identifier.citationenBurlitska O. P., Didiuk M. V. (2019) Teoretychni osnovy korporatyvnoi stratehii tsinnosti [Theoretical basis of corporate value strategy]. Actual problems of modern technologies: book of abstracts of the Ⅷ International scientific and technical conference of young researchers and students (Tern., 27-28 november 2019), vol. 3, pp. 109-110 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.citation.volume3
dc.citation.spage109
dc.citation.epage110
dc.citation.conferenceⅧ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.