Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30292

Başlık: Компетентний підхід до вивчення педагогіки
Diğer Başlıklar: Competent approach to the study of pedagogy
Yazarlar: Німців, П.
Шостаківська, Н.
Nimtsiv, P.
Shostakivska, N.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя (Україна)
Bibliographic description (Ukraine): Німців П. Компетентний підхід до вивчення педагогіки / П. Німців, Н. Шостаківська // Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 4-5 грудня 2019 року. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 152–153. — (Основні засади формування професійної компетності у вищій школі).
Bibliographic description (International): Nimtsiv P., Shostakivska N. (2019) Kompetentnyi pidkhid do vyvchennia pedahohiky [Competent approach to the study of pedagogy]. Zbirnyk tez Ⅱ Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 4-5 December 2019), pp. 152-153 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 2019
Conference/Event: Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Yayın Tarihi: 4-Ara-2019
Date of entry: 13-Oca-2020
Yayıncı: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 4-5 грудня 2019 року
4-5 December 2019
UDC: 378
37.013.3
Number of pages: 2
Page range: 152-153
Start page: 152
End page: 153
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30292
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019
References (Ukraine): 1.Андреев А. Л. Компетентностная парадигма в образовании: опыт философскометодологического анализа. Педагогика. № 4. 2005. С. 19–27.
2.Заблоцька, О. С. Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз. Вісник Житомирського державного університету. Випуск 40. Серія: Педагогічні науки. 2008. С. 63–68.
3.Кремень, В. Нові вимоги до освіти та її змісту. Виклик для України : розробка рамкових основ змісту (національного курикулуму) загальної середньої освіти для ХХІ століття : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–27 червня 2007 р., м. Київ / Україна Проект “Рівний доступ до якісної освіти”, АПН України, Державна установа “Директорат програм розвитку освіти” МОН України. К.: ТОВ УВПК “Ексоб”, 2007. С. 3–10.
4.Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін. ; за ред. З. Н. Курлянд. К. : Знання, 2007. 495 с. С. 449.
5.Складановська, М. Г. Компетентнісний підхід до вивчення проблем екологічної освіти у вищій школі. Вісник СевДТУ : Педагогіка. 2008. Вип. 90. С. 52–56.
References (International): 1.Andreev A. L. Kompetentnostnaia paradihma v obrazovanii: opyt filosofskometodolohicheskoho analiza. Pedahohika. No 4. 2005. P. 19–27.
2.Zablotska, O. S. Kompetentnisnyi pidkhid yak osvitnia innovatsiia: porivnialnyi analiz. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu. Issue 40. Serie: Pedahohichni nauky. 2008. P. 63–68.
3.Kremen, V. Novi vymohy do osvity ta yii zmistu. Vyklyk dlia Ukrainy : rozrobka ramkovykh osnov zmistu (natsionalnoho kurykulumu) zahalnoi serednoi osvity dlia KhKhI stolittia : materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 26–27 chervnia 2007 y., m. Kyiv, Ukraine Proekt "Rivnyi dostup do yakisnoi osvity", APN Ukrainy, Derzhavna ustanova "Dyrektorat prohram rozvytku osvity" MON Ukrainy. K., TOV UVPK "Eksob", 2007. P. 3–10.
4.Pedahohika vyshchoi shkoly : tutorial, Z. N. Kurliand, R. I. Khmeliuk, A. V. Semenova and other ; ed. Z. N. Kurliand. K. : Znannia, 2007. 495 p. P. 449.
5.Skladanovska, M. H. Kompetentnisnyi pidkhid do vyvchennia problem ekolohichnoi osvity u vyshchii shkoli. Visnyk SevDTU : Pedahohika. 2008. Iss. 90. P. 52–56.
Content type: Conference Abstract
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2019)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.