Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30292

Tytuł: Компетентний підхід до вивчення педагогіки
Inne tytuły: Competent approach to the study of pedagogy
Authors: Німців, П.
Шостаківська, Н.
Nimtsiv, P.
Shostakivska, N.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя (Україна)
Cytat: Німців П. Компетентний підхід до вивчення педагогіки / П. Німців, Н. Шостаківська // Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 4-5 грудня 2019 року. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 152–153. — (Основні засади формування професійної компетності у вищій школі).
Bibliographic description: Nimtsiv P., Shostakivska N. (2019) Kompetentnyi pidkhid do vyvchennia pedahohiky [Competent approach to the study of pedagogy]. Zbirnyk tez Ⅱ Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 4-5 December 2019), pp. 152-153 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 2019
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Journal/kolekcja: Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Data wydania: 4-gru-2019
Date of entry: 13-sty-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 4-5 грудня 2019 року
4-5 December 2019
UDC: 378
37.013.3
Strony: 2
Zakres stron: 152-153
Główna strona: 152
Strona końcowa: 153
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30292
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019
Wykaz piśmiennictwa: 1.Андреев А. Л. Компетентностная парадигма в образовании: опыт философскометодологического анализа. Педагогика. № 4. 2005. С. 19–27.
2.Заблоцька, О. С. Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз. Вісник Житомирського державного університету. Випуск 40. Серія: Педагогічні науки. 2008. С. 63–68.
3.Кремень, В. Нові вимоги до освіти та її змісту. Виклик для України : розробка рамкових основ змісту (національного курикулуму) загальної середньої освіти для ХХІ століття : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–27 червня 2007 р., м. Київ / Україна Проект “Рівний доступ до якісної освіти”, АПН України, Державна установа “Директорат програм розвитку освіти” МОН України. К.: ТОВ УВПК “Ексоб”, 2007. С. 3–10.
4.Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін. ; за ред. З. Н. Курлянд. К. : Знання, 2007. 495 с. С. 449.
5.Складановська, М. Г. Компетентнісний підхід до вивчення проблем екологічної освіти у вищій школі. Вісник СевДТУ : Педагогіка. 2008. Вип. 90. С. 52–56.
References: 1.Andreev A. L. Kompetentnostnaia paradihma v obrazovanii: opyt filosofskometodolohicheskoho analiza. Pedahohika. No 4. 2005. P. 19–27.
2.Zablotska, O. S. Kompetentnisnyi pidkhid yak osvitnia innovatsiia: porivnialnyi analiz. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu. Issue 40. Serie: Pedahohichni nauky. 2008. P. 63–68.
3.Kremen, V. Novi vymohy do osvity ta yii zmistu. Vyklyk dlia Ukrainy : rozrobka ramkovykh osnov zmistu (natsionalnoho kurykulumu) zahalnoi serednoi osvity dlia KhKhI stolittia : materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 26–27 chervnia 2007 y., m. Kyiv, Ukraine Proekt "Rivnyi dostup do yakisnoi osvity", APN Ukrainy, Derzhavna ustanova "Dyrektorat prohram rozvytku osvity" MON Ukrainy. K., TOV UVPK "Eksob", 2007. P. 3–10.
4.Pedahohika vyshchoi shkoly : tutorial, Z. N. Kurliand, R. I. Khmeliuk, A. V. Semenova and other ; ed. Z. N. Kurliand. K. : Znannia, 2007. 495 p. P. 449.
5.Skladanovska, M. H. Kompetentnisnyi pidkhid do vyvchennia problem ekolohichnoi osvity u vyshchii shkoli. Visnyk SevDTU : Pedahohika. 2008. Iss. 90. P. 52–56.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2019)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi