Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30292

Назва: Компетентний підхід до вивчення педагогіки
Інші назви: Competent approach to the study of pedagogy
Автори: Німців, П.
Шостаківська, Н.
Nimtsiv, P.
Shostakivska, N.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя (Україна)
Бібліографічний опис: Німців П. Компетентний підхід до вивчення педагогіки / П. Німців, Н. Шостаківська // Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 4-5 грудня 2019 року. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 152–153. — (Основні засади формування професійної компетності у вищій школі).
Bibliographic description: Nimtsiv P., Shostakivska N. (2019) Kompetentnyi pidkhid do vyvchennia pedahohiky [Competent approach to the study of pedagogy]. Zbirnyk tez Ⅱ Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 4-5 December 2019), pp. 152-153 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 2019
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Журнал/збірник: Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Дата публікації: 4-гру-2019
Дата внесення: 13-січ-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 4-5 грудня 2019 року
4-5 December 2019
УДК: 378
37.013.3
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 152-153
Початкова сторінка: 152
Кінцева сторінка: 153
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30292
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019
Перелік літератури: 1.Андреев А. Л. Компетентностная парадигма в образовании: опыт философскометодологического анализа. Педагогика. № 4. 2005. С. 19–27.
2.Заблоцька, О. С. Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз. Вісник Житомирського державного університету. Випуск 40. Серія: Педагогічні науки. 2008. С. 63–68.
3.Кремень, В. Нові вимоги до освіти та її змісту. Виклик для України : розробка рамкових основ змісту (національного курикулуму) загальної середньої освіти для ХХІ століття : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–27 червня 2007 р., м. Київ / Україна Проект “Рівний доступ до якісної освіти”, АПН України, Державна установа “Директорат програм розвитку освіти” МОН України. К.: ТОВ УВПК “Ексоб”, 2007. С. 3–10.
4.Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін. ; за ред. З. Н. Курлянд. К. : Знання, 2007. 495 с. С. 449.
5.Складановська, М. Г. Компетентнісний підхід до вивчення проблем екологічної освіти у вищій школі. Вісник СевДТУ : Педагогіка. 2008. Вип. 90. С. 52–56.
References: 1.Andreev A. L. Kompetentnostnaia paradihma v obrazovanii: opyt filosofskometodolohicheskoho analiza. Pedahohika. No 4. 2005. P. 19–27.
2.Zablotska, O. S. Kompetentnisnyi pidkhid yak osvitnia innovatsiia: porivnialnyi analiz. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu. Issue 40. Serie: Pedahohichni nauky. 2008. P. 63–68.
3.Kremen, V. Novi vymohy do osvity ta yii zmistu. Vyklyk dlia Ukrainy : rozrobka ramkovykh osnov zmistu (natsionalnoho kurykulumu) zahalnoi serednoi osvity dlia KhKhI stolittia : materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 26–27 chervnia 2007 y., m. Kyiv, Ukraine Proekt "Rivnyi dostup do yakisnoi osvity", APN Ukrainy, Derzhavna ustanova "Dyrektorat prohram rozvytku osvity" MON Ukrainy. K., TOV UVPK "Eksob", 2007. P. 3–10.
4.Pedahohika vyshchoi shkoly : tutorial, Z. N. Kurliand, R. I. Khmeliuk, A. V. Semenova and other ; ed. Z. N. Kurliand. K. : Znannia, 2007. 495 p. P. 449.
5.Skladanovska, M. H. Kompetentnisnyi pidkhid do vyvchennia problem ekolohichnoi osvity u vyshchii shkoli. Visnyk SevDTU : Pedahohika. 2008. Iss. 90. P. 52–56.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.