Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26728
Pealkiri: «Моделювання комунікаційних процесів на підприємстві» (на прикладі ТОВ «Микулинецький Бровар».
Teised pealkirjad: автореферат
Autor: Куштинець, Олександр Андрійович
Bibliographic description (Ukraine): Куштинець О.А. Назва : «Моделювання комунікаційних процесів на підприємстві» (на прикладі ТОВ «Микулинецький Бровар». автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Куштинець О.А.— Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 16с.
Ilmumisaasta: 2-det-2018
Submitted date: 2-det-2018
Date of entry: 25-det-2018
Kirjastaja: тнту ім. Івана Пулюя
Country (code): UA
Supervisor: Голда, Надія Михайлівна
UDC: 339.13
Märksõnad: 075
маркетинг
Master Thesis
Page range: 16
Kokkuvõte: У роботі проведено огляд ринку пива в Україні та подано загальну характеристика господарської діяльності ТОВ «Микулинецький Бровар». Проведено аналіз маркетингової діяльність ТОВ « «Микулинецький Бровар» та проведено оцінку засобам маркетингової політики комунікацій. У дипломній роботі розроблені шляхи вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві та запропоновано модель маркетингових комунікацій.
Kirjeldus: Актуальність теми дослідження. З розвитком ринкових відносин все більше загострюється проблема реалізації товарів підприємства. Насамперед з нею зіштовхуються виробники, що працюють на ринку, який характеризується насиченістю однорідними товарами, гострою конкурентною боротьбою та вибірковістю споживачів щодо великої кількості представлених торговельних марок. Прикладом такого ринку є ринок пива, який має всі подібні передумови для свого розвитку й тому вимагає активного застосування інструментів маркетингу вітчизняними підприємствами харчової промисловості.
Content: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДИПЛОМНОЇ МАГІСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ, ОСНОВНИЙ ЗМІСТ,ВИСНОВКИ, СПИСОК ОПУБЛІКОВАНИХ АВТОРОМ ПРАЦЬ ЗА ТЕМОЮ РОБОТИ, АНОТАЦІЯ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26728
References (Ukraine): 1. Куштинець О. Вмставкова діяльність у системі маркетингових комунікацій/О. Куштинець //Матеріали ІХ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 9 листопада 2018 р. – C. 122-123. 2. Куштинець О. Послуги із закупівлі постачання та збуту / Куштинець О. //Матеріали ІХ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 20 грудня 2017 р. – C. 78-79.
Content type: Thesis Abstract
Asub kollektsiooni(de)s:075 — маркетинг

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
реферат пиво.doc100 kBMicrosoft WordVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid