Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26728
Назва: «Моделювання комунікаційних процесів на підприємстві» (на прикладі ТОВ «Микулинецький Бровар».
Інші назви: автореферат
Автори: Куштинець, Олександр Андрійович
Бібліографічний опис: Куштинець О.А. Назва : «Моделювання комунікаційних процесів на підприємстві» (на прикладі ТОВ «Микулинецький Бровар». автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Куштинець О.А.— Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 16с.
Дата публікації: 2-гру-2018
Дата подання: 2-гру-2018
Дата внесення: 25-гру-2018
Видавництво: тнту ім. Івана Пулюя
Країна (код): UA
Науковий керівник: Голда, Надія Михайлівна
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
Діапазон сторінок: 16
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено огляд ринку пива в Україні та подано загальну характеристика господарської діяльності ТОВ «Микулинецький Бровар». Проведено аналіз маркетингової діяльність ТОВ « «Микулинецький Бровар» та проведено оцінку засобам маркетингової політики комунікацій. У дипломній роботі розроблені шляхи вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві та запропоновано модель маркетингових комунікацій.
Опис: Актуальність теми дослідження. З розвитком ринкових відносин все більше загострюється проблема реалізації товарів підприємства. Насамперед з нею зіштовхуються виробники, що працюють на ринку, який характеризується насиченістю однорідними товарами, гострою конкурентною боротьбою та вибірковістю споживачів щодо великої кількості представлених торговельних марок. Прикладом такого ринку є ринок пива, який має всі подібні передумови для свого розвитку й тому вимагає активного застосування інструментів маркетингу вітчизняними підприємствами харчової промисловості.
Зміст: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДИПЛОМНОЇ МАГІСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ, ОСНОВНИЙ ЗМІСТ,ВИСНОВКИ, СПИСОК ОПУБЛІКОВАНИХ АВТОРОМ ПРАЦЬ ЗА ТЕМОЮ РОБОТИ, АНОТАЦІЯ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26728
Перелік літератури: 1. Куштинець О. Вмставкова діяльність у системі маркетингових комунікацій/О. Куштинець //Матеріали ІХ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 9 листопада 2018 р. – C. 122-123. 2. Куштинець О. Послуги із закупівлі постачання та збуту / Куштинець О. //Матеріали ІХ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 20 грудня 2017 р. – C. 78-79.
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат пиво.doc100 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора