Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26728
Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorКуштинець, Олександр Андрійович-
dc.date.accessioned2018-12-25T21:55:02Z-
dc.date.available2018-12-25T21:55:02Z-
dc.date.issued2018-12-02-
dc.date.submitted2018-12-02-
dc.identifier.citationКуштинець О.А. Назва : «Моделювання комунікаційних процесів на підприємстві» (на прикладі ТОВ «Микулинецький Бровар». автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Куштинець О.А.— Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 16с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26728-
dc.descriptionАктуальність теми дослідження. З розвитком ринкових відносин все більше загострюється проблема реалізації товарів підприємства. Насамперед з нею зіштовхуються виробники, що працюють на ринку, який характеризується насиченістю однорідними товарами, гострою конкурентною боротьбою та вибірковістю споживачів щодо великої кількості представлених торговельних марок. Прикладом такого ринку є ринок пива, який має всі подібні передумови для свого розвитку й тому вимагає активного застосування інструментів маркетингу вітчизняними підприємствами харчової промисловості.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі проведено огляд ринку пива в Україні та подано загальну характеристика господарської діяльності ТОВ «Микулинецький Бровар». Проведено аналіз маркетингової діяльність ТОВ « «Микулинецький Бровар» та проведено оцінку засобам маркетингової політики комунікацій. У дипломній роботі розроблені шляхи вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві та запропоновано модель маркетингових комунікацій.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДИПЛОМНОЇ МАГІСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ, ОСНОВНИЙ ЗМІСТ,ВИСНОВКИ, СПИСОК ОПУБЛІКОВАНИХ АВТОРОМ ПРАЦЬ ЗА ТЕМОЮ РОБОТИ, АНОТАЦІЯuk_UA
dc.format.extent16-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherтнту ім. Івана Пулюяuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.title«Моделювання комунікаційних процесів на підприємстві» (на прикладі ТОВ «Микулинецький Бровар».uk_UA
dc.title.alternativeавторефератuk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Куштинець О. Вмставкова діяльність у системі маркетингових комунікацій/О. Куштинець //Матеріали ІХ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 9 листопада 2018 р. – C. 122-123. 2. Куштинець О. Послуги із закупівлі постачання та збуту / Куштинець О. //Матеріали ІХ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 20 грудня 2017 р. – C. 78-79.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Vyskytuje se v kolekcích:075 — маркетинг

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
реферат пиво.doc100 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora