Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23581
Tittel: Вдосконалення мерчандайзингових підходів до формування та управління асортиментом товарів (на прикладі мережі супермаркетів «Сільпо»)
Authors: Пушкаренко, Віталій Зіновійович
Bibliographic description (Ukraine): Пушкаренко В.З. Автореферат дипломної роботи на здобуття освітнього рівня «магістр» на тему Вдосконалення мерчандайзингових підходів до формування та управління асортиментом товарів (на прикладі мережі супермаркетів «Сільпо») Спеціальність 075 «Маркетинг»
Utgivelsesdato: 8-feb-2018
Date of entry: 16-feb-2018
Forlag: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Бурліцька, Оксана Петрівна
Committee members: Мариненко, Наталія Юріївна
UDC: 339.138
Emneord: мерчандайзинг
торговий простір
товарний асортимент
маркетингове управління
асортиментні матриці
Abstrakt: Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг»- Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018. В даній дипломній роботі проведено аналіз сутності, видів, методів мерчандайзингу; досліджено особливості категорійного мерчандайзингу; здійснено аналіз торгівельної та маркетингової діяльності супермаркету «Сільпо», проаналізовано стан мерчандайзингової діяльності в супермаркеті «Сільпо». Обґрунтовано необхідність впровадження інструментів категорійного мерчандайзингу в діяльність супермаркету «Сільпо», подано пропозиції щодо організаційного забезпечення цього процесу, визначено етапи управління торговим простором та запропоновано науково-методичний підхід до управління товарними категоріями на основі асортиментних матриць, а також вибору оптимальних постачальників для окремих категорій товарів.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23581
Copyright owner: © ТНТУ ім. І Пулюя , 2018
Content type: Thesis Abstract
Vises i samlingene:075 — маркетинг

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
Pushkarenko автореферат.doc135 kBMicrosoft WordVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Admin Tools