Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23581
Título: Вдосконалення мерчандайзингових підходів до формування та управління асортиментом товарів (на прикладі мережі супермаркетів «Сільпо»)
Authors: Пушкаренко, Віталій Зіновійович
Bibliographic description (Ukraine): Пушкаренко В.З. Автореферат дипломної роботи на здобуття освітнього рівня «магістр» на тему Вдосконалення мерчандайзингових підходів до формування та управління асортиментом товарів (на прикладі мережі супермаркетів «Сільпо») Спеціальність 075 «Маркетинг»
Data de edición: 8-Feb-2018
Date of entry: 16-Feb-2018
Editor: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Бурліцька, Оксана Петрівна
Committee members: Мариненко, Наталія Юріївна
UDC: 339.138
Palabras chave: мерчандайзинг
торговий простір
товарний асортимент
маркетингове управління
асортиментні матриці
Resumo: Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг»- Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018. В даній дипломній роботі проведено аналіз сутності, видів, методів мерчандайзингу; досліджено особливості категорійного мерчандайзингу; здійснено аналіз торгівельної та маркетингової діяльності супермаркету «Сільпо», проаналізовано стан мерчандайзингової діяльності в супермаркеті «Сільпо». Обґрунтовано необхідність впровадження інструментів категорійного мерчандайзингу в діяльність супермаркету «Сільпо», подано пропозиції щодо організаційного забезпечення цього процесу, визначено етапи управління торговим простором та запропоновано науково-методичний підхід до управління товарними категоріями на основі асортиментних матриць, а також вибору оптимальних постачальників для окремих категорій товарів.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23581
Copyright owner: © ТНТУ ім. І Пулюя , 2018
Content type: Thesis Abstract
Aparece nas Coleccións075 — маркетинг

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
Pushkarenko автореферат.doc135 kBMicrosoft WordVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados

Інструменти адміністратора