Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23581
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorПушкаренко, Віталій Зіновійович-
dc.date.accessioned2018-02-16T13:20:11Z-
dc.date.available2018-02-16T13:20:11Z-
dc.date.issued2018-02-08-
dc.identifier.citationПушкаренко В.З. Автореферат дипломної роботи на здобуття освітнього рівня «магістр» на тему Вдосконалення мерчандайзингових підходів до формування та управління асортиментом товарів (на прикладі мережі супермаркетів «Сільпо») Спеціальність 075 «Маркетинг»uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23581-
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг»- Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018. В даній дипломній роботі проведено аналіз сутності, видів, методів мерчандайзингу; досліджено особливості категорійного мерчандайзингу; здійснено аналіз торгівельної та маркетингової діяльності супермаркету «Сільпо», проаналізовано стан мерчандайзингової діяльності в супермаркеті «Сільпо». Обґрунтовано необхідність впровадження інструментів категорійного мерчандайзингу в діяльність супермаркету «Сільпо», подано пропозиції щодо організаційного забезпечення цього процесу, визначено етапи управління торговим простором та запропоновано науково-методичний підхід до управління товарними категоріями на основі асортиментних матриць, а також вибору оптимальних постачальників для окремих категорій товарів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018uk_UA
dc.subjectмерчандайзингuk_UA
dc.subjectторговий простірuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectасортиментні матриціuk_UA
dc.titleВдосконалення мерчандайзингових підходів до формування та управління асортиментом товарів (на прикладі мережі супермаркетів «Сільпо»)uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І Пулюя , 2018uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМариненко, Наталія Юріївна-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:075 — маркетинг

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Pushkarenko автореферат.doc135 kBMicrosoft WordGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları