Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23581
Назва: Вдосконалення мерчандайзингових підходів до формування та управління асортиментом товарів (на прикладі мережі супермаркетів «Сільпо»)
Автори: Пушкаренко, Віталій Зіновійович
Бібліографічний опис: Пушкаренко В.З. Автореферат дипломної роботи на здобуття освітнього рівня «магістр» на тему Вдосконалення мерчандайзингових підходів до формування та управління асортиментом товарів (на прикладі мережі супермаркетів «Сільпо») Спеціальність 075 «Маркетинг»
Дата публікації: 8-лют-2018
Дата внесення: 16-лют-2018
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Бурліцька, Оксана Петрівна
Члени комітету: Мариненко, Наталія Юріївна
УДК: 339.138
Теми: мерчандайзинг
торговий простір
товарний асортимент
маркетингове управління
асортиментні матриці
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг»- Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018. В даній дипломній роботі проведено аналіз сутності, видів, методів мерчандайзингу; досліджено особливості категорійного мерчандайзингу; здійснено аналіз торгівельної та маркетингової діяльності супермаркету «Сільпо», проаналізовано стан мерчандайзингової діяльності в супермаркеті «Сільпо». Обґрунтовано необхідність впровадження інструментів категорійного мерчандайзингу в діяльність супермаркету «Сільпо», подано пропозиції щодо організаційного забезпечення цього процесу, визначено етапи управління торговим простором та запропоновано науково-методичний підхід до управління товарними категоріями на основі асортиментних матриць, а також вибору оптимальних постачальників для окремих категорій товарів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23581
Власник авторського права: © ТНТУ ім. І Пулюя , 2018
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pushkarenko автореферат.doc135 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора