Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9862

Tytuł: “вплив реклами на свідомість людини”
Authors: Щигельська, В. Р.
Affiliation: Галицький коледж ім. В. Чорновола
Bibliographic description (Ukraine): Щигельська В. Р. “вплив реклами на свідомість людини” / Щигельська В. Р. // Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“, 25-26 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — Том 2. — С. 182. — (Секція: Гуманітарні науки).
Bibliographic description (International): Shchihelska V. R. (2013) "vplyv reklamy na svidomist liudyny". Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues." (Tern., 25-26 March 2013), Volume 2, pp. 182 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues."
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Tom: 2
Data wydania: 25-kwi-2013
Date of entry: 16-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 25-26 квітня 2013 року
25-26 March 2013
UDC: 659.1.01
Zakres stron: 182
Główna strona: 182
Strona końcowa: 182
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9862
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:ⅤⅠ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2013)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi