Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9862

Назва: “вплив реклами на свідомість людини”
Автори: Щигельська, В. Р.
Приналежність: Галицький коледж ім. В. Чорновола
Бібліографічний опис: Щигельська В. Р. “вплив реклами на свідомість людини” / Щигельська В. Р. // Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“, 25-26 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — Том 2. — С. 182. — (Секція: Гуманітарні науки).
Bibliographic description: Shchihelska V. R. (2013) "vplyv reklamy na svidomist liudyny". Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues." (Tern., 25-26 March 2013), Volume 2, pp. 182 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues."
Конференція/захід: Ⅵ всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Том: 2
Дата публікації: 25-кві-2013
Дата внесення: 16-лют-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 25-26 квітня 2013 року
25-26 March 2013
УДК: 659.1.01
Діапазон сторінок: 182
Початкова сторінка: 182
Кінцева сторінка: 182
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9862
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:ⅤⅠ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.