このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9862

Títol: “вплив реклами на свідомість людини”
Autor: Щигельська, В. Р.
Affiliation: Галицький коледж ім. В. Чорновола
Bibliographic description (Ukraine): Щигельська В. Р. “вплив реклами на свідомість людини” / Щигельська В. Р. // Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“, 25-26 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — Том 2. — С. 182. — (Секція: Гуманітарні науки).
Bibliographic description (International): Shchihelska V. R. (2013) "vplyv reklamy na svidomist liudyny". Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues." (Tern., 25-26 March 2013), Volume 2, pp. 182 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues."
Conference/Event: Ⅵ всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Volume: 2
Data de publicació: 25-d’a-2013
Date of entry: 16-de -2016
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 25-26 квітня 2013 року
25-26 March 2013
UDC: 659.1.01
Page range: 182
Start page: 182
End page: 182
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9862
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:ⅤⅠ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2013)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.