Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8799

Tytuł: Інтернет як інструмент маркетингу
Inne tytuły: Internet as a marketing tool
Authors: Шпилик, Світлана Василівна
Shpylyk, Svitlana
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Шпилик С. В. Інтернет як інструмент маркетингу / Світлана Шпилик // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 149-151. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Shpylyk S. (2013) Internet yak instrument marketynhu [Internet as a marketing tool]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 149-151 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data wydania: 25-kwi-2013
Date of entry: 2-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
UDC: 339.138
Zakres stron: 149-151
Główna strona: 149
Strona końcowa: 151
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8799
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi