Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8799

Título : Інтернет як інструмент маркетингу
Otros títulos : Internet as a marketing tool
Autor : Шпилик, Світлана Василівна
Shpylyk, Svitlana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Шпилик С. В. Інтернет як інструмент маркетингу / Світлана Шпилик // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 149-151. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Shpylyk S. (2013) Internet yak instrument marketynhu [Internet as a marketing tool]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 149-151 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Fecha de publicación : 25-abr-2013
Date of entry: 2-feb-2016
Editorial : ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
UDC: 339.138
Page range: 149-151
Start page: 149
End page: 151
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8799
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.