Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8799

Titulua: Інтернет як інструмент маркетингу
Beste titulu batzuk: Internet as a marketing tool
Egilea: Шпилик, Світлана Василівна
Shpylyk, Svitlana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Шпилик С. В. Інтернет як інструмент маркетингу / Світлана Шпилик // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 149-151. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Shpylyk S. (2013) Internet yak instrument marketynhu [Internet as a marketing tool]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 149-151 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Gordailuaren-data: 25-Apr-2013
Date of entry: 2-Feb-2016
Argitalpen: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
UDC: 339.138
Page range: 149-151
Start page: 149
End page: 151
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8799
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.