Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8799

Назва: Інтернет як інструмент маркетингу
Інші назви: Internet as a marketing tool
Автори: Шпилик, Світлана Василівна
Shpylyk, Svitlana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Шпилик С. В. Інтернет як інструмент маркетингу / Світлана Шпилик // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 149-151. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Shpylyk S. (2013) Internet yak instrument marketynhu [Internet as a marketing tool]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 149-151 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Конференція/захід: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Дата публікації: 25-кві-2013
Дата внесення: 2-лют-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
УДК: 339.138
Діапазон сторінок: 149-151
Початкова сторінка: 149
Кінцева сторінка: 151
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8799
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.