Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/829

Tytuł: Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживача
Authors: Бурліцька, Оксана Петрівна
Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Бурліцька. Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживача/ О.Бурліцька, Т.Борисова // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.73-78 - (проблеми мікро та макроекономіки України)
Data wydania: 2010
Date of entry: 24-mar-2011
Wydawca: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 338.439
Słowa kluczowe: мерчандайзинг
споживач
органолептичні відчуття
маркетинг
купівельна активність
органи чуття
Abstract: У статті досліджено особливості впливу органів чуття на купівельну активність споживача. Стверджується, що саме органолептичні відчуття здійснюють різноманітний фізіологічний вплив на стан людини, підвищуючи чи знижуючи її купівельну активність. Охарактеризовано основні класичні варіанти рішення щодо використання параметрів кольору, світла, звуків та музики, запаху в мерчандайзинговій діяльності торговельних підприємств.
In the article are considered peculiarity influence of the sense organs on the purchasing activity of the consumer. Characterize main classical variants of the decision of using parameters of colours, lights, smells, sounds and music’s in the merchandising activity of enterprises.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/829
Właściciel praw autorskich: © „Галицький економічний вісник“
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2010, № 3



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi