Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/829

タイトル: Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживача
著者: Бурліцька, Оксана Петрівна
Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Бурліцька. Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживача/ О.Бурліцька, Т.Борисова // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.73-78 - (проблеми мікро та макроекономіки України)
発行日: 2010
Date of entry: 24-3月-2011
出版者: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.439
キーワード: мерчандайзинг
споживач
органолептичні відчуття
маркетинг
купівельна активність
органи чуття
抄録: У статті досліджено особливості впливу органів чуття на купівельну активність споживача. Стверджується, що саме органолептичні відчуття здійснюють різноманітний фізіологічний вплив на стан людини, підвищуючи чи знижуючи її купівельну активність. Охарактеризовано основні класичні варіанти рішення щодо використання параметрів кольору, світла, звуків та музики, запаху в мерчандайзинговій діяльності торговельних підприємств.
In the article are considered peculiarity influence of the sense organs on the purchasing activity of the consumer. Characterize main classical variants of the decision of using parameters of colours, lights, smells, sounds and music’s in the merchandising activity of enterprises.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/829
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
出現コレクション:Галицький економічний вісник, 2010, № 3



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。