Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/829

Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2011-03-24T11:52:43Z-
dc.date.available2011-03-24T11:52:43Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationО.Бурліцька. Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживача/ О.Бурліцька, Т.Борисова // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.73-78 - (проблеми мікро та макроекономіки України)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/829-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості впливу органів чуття на купівельну активність споживача. Стверджується, що саме органолептичні відчуття здійснюють різноманітний фізіологічний вплив на стан людини, підвищуючи чи знижуючи її купівельну активність. Охарактеризовано основні класичні варіанти рішення щодо використання параметрів кольору, світла, звуків та музики, запаху в мерчандайзинговій діяльності торговельних підприємств.uk
dc.description.abstractIn the article are considered peculiarity influence of the sense organs on the purchasing activity of the consumer. Characterize main classical variants of the decision of using parameters of colours, lights, smells, sounds and music’s in the merchandising activity of enterprises.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмерчандайзингuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectорганолептичні відчуттяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectкупівельна активністьuk
dc.subjectоргани чуттяuk
dc.titleВплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживачаuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc338.439uk
Aparece en las colecciones: Галицький економічний вісник, 2010, № 3



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.