Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/829

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2011-03-24T11:52:43Z-
dc.date.available2011-03-24T11:52:43Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationО.Бурліцька. Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживача/ О.Бурліцька, Т.Борисова // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.73-78 - (проблеми мікро та макроекономіки України)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/829-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості впливу органів чуття на купівельну активність споживача. Стверджується, що саме органолептичні відчуття здійснюють різноманітний фізіологічний вплив на стан людини, підвищуючи чи знижуючи її купівельну активність. Охарактеризовано основні класичні варіанти рішення щодо використання параметрів кольору, світла, звуків та музики, запаху в мерчандайзинговій діяльності торговельних підприємств.uk
dc.description.abstractIn the article are considered peculiarity influence of the sense organs on the purchasing activity of the consumer. Characterize main classical variants of the decision of using parameters of colours, lights, smells, sounds and music’s in the merchandising activity of enterprises.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмерчандайзингuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectорганолептичні відчуттяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectкупівельна активністьuk
dc.subjectоргани чуттяuk
dc.titleВплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживачаuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc338.439uk
Collection(s) :Галицький економічний вісник, 2010, № 3



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.