กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7498

ชื่อเรื่อง: Визначення цілей рекламної кампанії
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Defining advertising goals
ผู้แต่ง: Вовк, І.
Vovk, I.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Вовк І. Визначення цілей рекламної кампанії / І. Вовк // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 197. — (Секція: Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
Bibliographic description (International): Vovk I. (2014) Vyznachennia tsilei reklamnoi kampanii [Defining advertising goals]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 197 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅧ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
วันที่เผยแพร่: 29-ตุล-2014
Date of entry: 22-มกร-2016
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
UDC: 658.511
621
Page range: 197
Start page: 197
End page: 197
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7498
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:XVIII наукова конференція ТНТУ ім. І. Пулюя, (2014)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
ConfTNTU_2014_Vovk_I-Defining_advertising_goals_197.pdf274,72 kBAdobe PDFดู/เปิด
ConfTNTU_2014_Vovk_I-Defining_advertising_goals_197.djvu14,59 kBDjVuดู/เปิด
ConfTNTU_2014_Vovk_I-Defining_advertising_goals_197__COVER.png504,04 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น