Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7498

Registre complet de metadades
Camp DCValorLengua/Idioma
dc.contributor.authorВовк, І.uk
dc.contributor.authorVovk, I.uk
dc.coverage.temporal29-30 жовтня 2014 рокуuk
dc.coverage.temporal29-30 October 2014uk
dc.date.accessioned2016-01-22T14:52:23Z-
dc.date.available2016-01-22T14:52:23Z-
dc.date.created2014-10-29uk
dc.date.issued2014-10-29uk
dc.identifier.citationВовк І. Визначення цілей рекламної кампанії / І. Вовк // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 197. — (Секція: Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7498-
dc.format.extent197uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюяuk
dc.titleВизначення цілей рекламної кампаніїuk
dc.title.alternativeDefining advertising goalsuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc658.511uk
dc.subject.udc621uk
dc.identifier.citationenVovk I. (2014) Vyznachennia tsilei reklamnoi kampanii [Defining advertising goals]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 197 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюяuk
dc.citation.spage197uk
dc.citation.epage197uk
dc.citation.conferenceⅩⅧ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюяuk
Apareix a les col·leccions:XVIII наукова конференція ТНТУ ім. І. Пулюя, (2014)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.