Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7498

Titolo: Визначення цілей рекламної кампанії
Titoli alternativi: Defining advertising goals
Autori: Вовк, І.
Vovk, I.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Вовк І. Визначення цілей рекламної кампанії / І. Вовк // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 197. — (Секція: Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
Bibliographic description (International): Vovk I. (2014) Vyznachennia tsilei reklamnoi kampanii [Defining advertising goals]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 197 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅧ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Data: 29-ott-2014
Date of entry: 22-gen-2016
Editore: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
UDC: 658.511
621
Page range: 197
Start page: 197
End page: 197
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7498
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:XVIII наукова конференція ТНТУ ім. І. Пулюя, (2014)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.