Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7498

Назва: Визначення цілей рекламної кампанії
Інші назви: Defining advertising goals
Автори: Вовк, І.
Vovk, I.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Вовк І. Визначення цілей рекламної кампанії / І. Вовк // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 197. — (Секція: Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
Bibliographic description: Vovk I. (2014) Vyznachennia tsilei reklamnoi kampanii [Defining advertising goals]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 197 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Конференція/захід: ⅩⅧ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Дата публікації: 29-жов-2014
Дата внесення: 22-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
УДК: 658.511
621
Діапазон сторінок: 197
Початкова сторінка: 197
Кінцева сторінка: 197
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7498
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:XVIII наукова конференція ТНТУ ім. І. Пулюя, (2014)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.