このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7498

タイトル: Визначення цілей рекламної кампанії
その他のタイトル: Defining advertising goals
著者: Вовк, І.
Vovk, I.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Вовк І. Визначення цілей рекламної кампанії / І. Вовк // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 197. — (Секція: Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
Bibliographic description (International): Vovk I. (2014) Vyznachennia tsilei reklamnoi kampanii [Defining advertising goals]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 197 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅧ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
発行日: 29-10月-2014
Date of entry: 22-1月-2016
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
UDC: 658.511
621
Page range: 197
Start page: 197
End page: 197
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7498
Content type: Article
出現コレクション:XVIII наукова конференція ТНТУ ім. І. Пулюя, (2014)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。