Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6403
Tytuł: Дослідження збутової політики організації, на прикладі ТОВ “Микулинецький Бровар"
Inne tytuły: Research marketing policy organization, the example of The Open Joint – Stock Company “Mykulynetskyy Brovar”
Authors: Лібусь, Тетяна Іванівна
Bibliographic description (International): Лібусь Т.І. Дослідження збутової політики організації, на прикладі ТОВ “Микулинецький Бровар": анотація магістерської роботи за спеціальністю "8.03060101 - менеджмент організацій і адміністрування"/Т.І.Лібусь; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.-Тернопіль,2015
Data wydania: 16-gru-2015
Date of entry: 16-gru-2015
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль
UDC: 339.138
Słowa kluczowe: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
Збут
збутова політика
канали збуту
логістична система
стратегії збуту продукції
Abstract: АНОТАЦІЯ Тема: “Дослідження збутової політики організації, на прикладі ТОВ “Микулинецький Бровар” (Тернопільська обл., Теребовлянський р-н., смт. Микулинці, вул. Набережна, 33) Дипломний проект: 151 с., 25 рис., 29 табл., 5 додатків, 79 літературних джерел. Об’єкт дослідження – збутова політика на ТОВ “Микулинецький Бровар” у сучасних ринкових умовах. Метою роботи є розробка методичних підходів та практичних рекомендацій щодо формування та удосконалення збутової політики на підприємстві. Методи дослідження – наукового пізнання, аналіз і синтез, ситуаційний аналіз, комплексні дослідження, економіко-статистичні, математичні, кількісного аналізу й експертних оцінок, порівняння, групування, графічний, табличний. Розглянуто концептуальні засади збутової політики в умовах макроекономічної нестабільності, визначено основних форми організації збуту продукції з наступним виокремленням факторів впливу на збут. Проведено дослідження щодо оцінки системи збуту та просування продукції пивоварні. На основі чого запропоновано основні напрямки вдосконалення збутової політики ТОВ “Микулинецький Бровар”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності на ринку. Результати впроваджені в діяльність ТОВ “Микулинецький Бровар”. Ключові слова: збут, збутова політика, канали збуту, дистрибуція, логістична система, інтенсивність збутової діяльності, стратегії збуту продукції, рекламна кампанія.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6403
Typ zawartości: Other
Występuje w kolekcjach:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
summary_Libus.pdfанотація до магістерської роботи234,44 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
summary_Libus.docанотація до магістерської роботи39,5 kBMicrosoft WordPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Admin Tools