Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6403
Títol: Дослідження збутової політики організації, на прикладі ТОВ “Микулинецький Бровар"
Altres títols: Research marketing policy organization, the example of The Open Joint – Stock Company “Mykulynetskyy Brovar”
Autor: Лібусь, Тетяна Іванівна
Bibliographic description (International): Лібусь Т.І. Дослідження збутової політики організації, на прикладі ТОВ “Микулинецький Бровар": анотація магістерської роботи за спеціальністю "8.03060101 - менеджмент організацій і адміністрування"/Т.І.Лібусь; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.-Тернопіль,2015
Data de publicació: 16-de -2015
Date of entry: 16-de -2015
Editorial: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 339.138
Paraules clau: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
Збут
збутова політика
канали збуту
логістична система
стратегії збуту продукції
Resum: АНОТАЦІЯ Тема: “Дослідження збутової політики організації, на прикладі ТОВ “Микулинецький Бровар” (Тернопільська обл., Теребовлянський р-н., смт. Микулинці, вул. Набережна, 33) Дипломний проект: 151 с., 25 рис., 29 табл., 5 додатків, 79 літературних джерел. Об’єкт дослідження – збутова політика на ТОВ “Микулинецький Бровар” у сучасних ринкових умовах. Метою роботи є розробка методичних підходів та практичних рекомендацій щодо формування та удосконалення збутової політики на підприємстві. Методи дослідження – наукового пізнання, аналіз і синтез, ситуаційний аналіз, комплексні дослідження, економіко-статистичні, математичні, кількісного аналізу й експертних оцінок, порівняння, групування, графічний, табличний. Розглянуто концептуальні засади збутової політики в умовах макроекономічної нестабільності, визначено основних форми організації збуту продукції з наступним виокремленням факторів впливу на збут. Проведено дослідження щодо оцінки системи збуту та просування продукції пивоварні. На основі чого запропоновано основні напрямки вдосконалення збутової політики ТОВ “Микулинецький Бровар”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності на ринку. Результати впроваджені в діяльність ТОВ “Микулинецький Бровар”. Ключові слова: збут, збутова політика, канали збуту, дистрибуція, логістична система, інтенсивність збутової діяльності, стратегії збуту продукції, рекламна кампанія.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6403
Content type: Other
Apareix a les col·leccions:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
summary_Libus.pdfанотація до магістерської роботи234,44 kBAdobe PDFVeure/Obrir
summary_Libus.docанотація до магістерської роботи39,5 kBMicrosoft WordVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador