Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6403
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorЛібусь, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2015-12-16T10:38:18Z-
dc.date.available2015-12-16T10:38:18Z-
dc.date.issued2015-12-16T10:38:18Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6403-
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Тема: “Дослідження збутової політики організації, на прикладі ТОВ “Микулинецький Бровар” (Тернопільська обл., Теребовлянський р-н., смт. Микулинці, вул. Набережна, 33) Дипломний проект: 151 с., 25 рис., 29 табл., 5 додатків, 79 літературних джерел. Об’єкт дослідження – збутова політика на ТОВ “Микулинецький Бровар” у сучасних ринкових умовах. Метою роботи є розробка методичних підходів та практичних рекомендацій щодо формування та удосконалення збутової політики на підприємстві. Методи дослідження – наукового пізнання, аналіз і синтез, ситуаційний аналіз, комплексні дослідження, економіко-статистичні, математичні, кількісного аналізу й експертних оцінок, порівняння, групування, графічний, табличний. Розглянуто концептуальні засади збутової політики в умовах макроекономічної нестабільності, визначено основних форми організації збуту продукції з наступним виокремленням факторів впливу на збут. Проведено дослідження щодо оцінки системи збуту та просування продукції пивоварні. На основі чого запропоновано основні напрямки вдосконалення збутової політики ТОВ “Микулинецький Бровар”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності на ринку. Результати впроваджені в діяльність ТОВ “Микулинецький Бровар”. Ключові слова: збут, збутова політика, канали збуту, дистрибуція, логістична система, інтенсивність збутової діяльності, стратегії збуту продукції, рекламна кампанія.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03060101uk
dc.subjectменеджмент організацій і адмініструванняuk
dc.subjectЗбутuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectканали збутуuk
dc.subjectлогістична системаuk
dc.subjectстратегії збуту продукціїuk
dc.titleДослідження збутової політики організації, на прикладі ТОВ “Микулинецький Бровар"uk
dc.title.alternativeResearch marketing policy organization, the example of The Open Joint – Stock Company “Mykulynetskyy Brovar”uk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc339.138uk
dc.identifier.citationenЛібусь Т.І. Дослідження збутової політики організації, на прикладі ТОВ “Микулинецький Бровар": анотація магістерської роботи за спеціальністю "8.03060101 - менеджмент організацій і адміністрування"/Т.І.Лібусь; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.-Тернопіль,2015uk
Koleksiyonlarda Görünür:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
summary_Libus.pdfанотація до магістерської роботи234,44 kBAdobe PDFGöster/Aç
summary_Libus.docанотація до магістерської роботи39,5 kBMicrosoft WordGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları