Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/624
Başlık: Дослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризи
Yazarlar: Ониськів, Віталій
Bibliographic description (Ukraine): В.Ониськів. Дослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризи / В.Ониськів // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 65-74. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Yayın Tarihi: 2010
Date of entry: 12-Kas-2010
Yayıncı: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.124.4
366.624(045)
Anahtar kelimeler: Економічна криза
споживач
потреба
попит
новий товар
Özet: Показано негативний вплив економічної нестабільності на діяльність підприємств. Розглянуто споживчу поведінку під впливом різних факторів. Виділено основні аспекти щодо розробки товарних новинок.
Negative influence of economic instability on enterprises activity is shown. Consumer conduct under act of different factors has been considered. Basic aspects in relation to development of commodity novelties have been outlined.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/624
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.