Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/624
Tytuł: Дослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризи
Authors: Ониськів, Віталій
Bibliographic description (Ukraine): В.Ониськів. Дослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризи / В.Ониськів // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 65-74. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Data wydania: 2010
Date of entry: 12-lis-2010
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 338.124.4
366.624(045)
Słowa kluczowe: Економічна криза
споживач
потреба
попит
новий товар
Abstract: Показано негативний вплив економічної нестабільності на діяльність підприємств. Розглянуто споживчу поведінку під впливом різних факторів. Виділено основні аспекти щодо розробки товарних новинок.
Negative influence of economic instability on enterprises activity is shown. Consumer conduct under act of different factors has been considered. Basic aspects in relation to development of commodity novelties have been outlined.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/624
ISSN: 1727-7108
Właściciel praw autorskich: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi