このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/624
Pealkiri: Дослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризи
Autor: Ониськів, Віталій
Bibliographic description (Ukraine): В.Ониськів. Дослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризи / В.Ониськів // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 65-74. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Ilmumisaasta: 2010
Date of entry: 12-nov-2010
Kirjastaja: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.124.4
366.624(045)
Märksõnad: Економічна криза
споживач
потреба
попит
новий товар
Kokkuvõte: Показано негативний вплив економічної нестабільності на діяльність підприємств. Розглянуто споживчу поведінку під впливом різних факторів. Виділено основні аспекти щодо розробки товарних новинок.
Negative influence of economic instability on enterprises activity is shown. Consumer conduct under act of different factors has been considered. Basic aspects in relation to development of commodity novelties have been outlined.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/624
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.