Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/624
Заглавие: Дослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризи
Автори: Ониськів, Віталій
Bibliographic description (Ukraine): В.Ониськів. Дослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризи / В.Ониськів // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 65-74. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Дата на Публикуване: 2010
Date of entry: 12-Ное-2010
Издател: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.124.4
366.624(045)
Ключови Думи: Економічна криза
споживач
потреба
попит
новий товар
Резюме: Показано негативний вплив економічної нестабільності на діяльність підприємств. Розглянуто споживчу поведінку під впливом різних факторів. Виділено основні аспекти щодо розробки товарних новинок.
Negative influence of economic instability on enterprises activity is shown. Consumer conduct under act of different factors has been considered. Basic aspects in relation to development of commodity novelties have been outlined.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/624
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.