Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3148
Title: Анотація МР Савка А.Б.Формування стратегії просування підприємства: організаційно-методичні аспекти і механізм реалізації (на прикладі ПрАТ «Добра вода»).
Authors: Савка, Андрій Богданович
Issue Date: 23-Jun-2014
Date of entry: 23-Jun-2014
Publisher: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 339.13
Keywords: 8.03050701
маркетинг
Abstract: АНОТАЦІЯ Савка А.Б. Формування стратегії просування підприємства: організаційно-методичні аспекти і механізм реалізації (на прикладі ПрАТ «Добра вода»).
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3148
Content type: Other
Appears in Collections:8.03050701 — маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
анотація Савка А..doc26,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Administratzailearen tresnak