Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3148
Titulua: Анотація МР Савка А.Б.Формування стратегії просування підприємства: організаційно-методичні аспекти і механізм реалізації (на прикладі ПрАТ «Добра вода»).
Egilea: Савка, Андрій Богданович
Gordailuaren-data: 23-Jun-2014
Date of entry: 23-Jun-2014
Argitalpen: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 339.13
Gako-hitzak: 8.03050701
маркетинг
Laburpena: АНОТАЦІЯ Савка А.Б. Формування стратегії просування підприємства: організаційно-методичні аспекти і механізм реалізації (на прикладі ПрАТ «Добра вода»).
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3148
Content type: Other
Bildumetan azaltzen da:8.03050701 — маркетинг

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
анотація Савка А..doc26,5 kBMicrosoft WordBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Інструменти адміністратора