Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3148
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавка, Андрій Богданович-
dc.date.accessioned2014-06-23T08:15:49Z-
dc.date.available2014-06-23T08:15:49Z-
dc.date.issued2014-06-23T08:15:49Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3148-
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Савка А.Б. Формування стратегії просування підприємства: організаційно-методичні аспекти і механізм реалізації (на прикладі ПрАТ «Добра вода»).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleАнотація МР Савка А.Б.Формування стратегії просування підприємства: організаційно-методичні аспекти і механізм реалізації (на прикладі ПрАТ «Добра вода»).uk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc339.13uk
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
анотація Савка А..doc26,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора