Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3089

Tytuł: Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві (на прикладі КТ «Україна»)
Inne tytuły: Forming of the system of the strategic marketing on a trade enterprise (on the example of КТ «Ukraine»)
Authors: Чемерис, Юлія Миколаївна
Chemerys, Yu. М.
Data wydania: 5-cze-2014
Date of entry: 5-cze-2014
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль
Słowa kluczowe: 8.03050701
маркетинг
ринок
маркетингова політика
маркетингова стратегія
market
marketing politics
marketing strategy
Abstract: «Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві» (на прикладі КТ «Україна»)
Research on the receipt of educationally-qualifying level of master's degree after speciality 8.03050701 «Marketing» is the Ternopil national technical university of the name of Ivan Pulyui. – Ternopil, 2014. Research of activity is carried of КТ «Ukraine» in the conditions of marketing orientation of enterprise. The analysis of marketing environment of enterprise is carried out and educed to the his progress trend. It is conducted ABC- analysis of assortment and portfolio analysis of enterprise by means of matrices of BKG, Маk-Кіnsі and Ansoff.
Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 8.03050701 “Маркетинг” – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2014 р. Досліджена діяльність КТ «Україна» в умовах маркетингової орієнтації підприємства. Здійснено аналіз маркетингового середовища підприємства і виявлено тенденції його розвитку. Проведено ABC-аналіз асортименту і портфельний аналіз підприємства за допомогою матриць БКГ, Мак-Кінсі та Ансоффа.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3089
Typ zawartości: Manuscript
Występuje w kolekcjach:8.03050701 — маркетинг



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora