Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3089

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorЧемерис, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorChemerys, Yu. М.-
dc.date.accessioned2014-06-05T09:16:16Z-
dc.date.available2014-06-05T09:16:16Z-
dc.date.issued2014-06-05T09:16:16Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3089-
dc.description.abstract«Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві» (на прикладі КТ «Україна»)uk
dc.description.abstractResearch on the receipt of educationally-qualifying level of master's degree after speciality 8.03050701 «Marketing» is the Ternopil national technical university of the name of Ivan Pulyui. – Ternopil, 2014. Research of activity is carried of КТ «Ukraine» in the conditions of marketing orientation of enterprise. The analysis of marketing environment of enterprise is carried out and educed to the his progress trend. It is conducted ABC- analysis of assortment and portfolio analysis of enterprise by means of matrices of BKG, Маk-Кіnsі and Ansoff.-
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 8.03050701 “Маркетинг” – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2014 р. Досліджена діяльність КТ «Україна» в умовах маркетингової орієнтації підприємства. Здійснено аналіз маркетингового середовища підприємства і виявлено тенденції його розвитку. Проведено ABC-аналіз асортименту і портфельний аналіз підприємства за допомогою матриць БКГ, Мак-Кінсі та Ансоффа.-
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectринок-
dc.subjectмаркетингова політика-
dc.subjectмаркетингова стратегія-
dc.subjectmarket-
dc.subjectmarketing politics-
dc.subjectmarketing strategy-
dc.titleФормування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві (на прикладі КТ «Україна»)uk
dc.title.alternativeForming of the system of the strategic marketing on a trade enterprise (on the example of КТ «Ukraine»)-
dc.typeManuscriptuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
Koleksiyonlarda Görünür:8.03050701 — маркетинг

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Annotation_Chemerys_Yu_M.odt36,41 kBOpenDocument TextGöster/Aç
Annotation_Chemerys_Yu_M.pdf120,32 kBAdobe PDFGöster/Aç
Annotation_Chemerys_Yu_M.djvu13,23 kBDjVuGöster/Aç
Annotation_Chemerys_Yu_M__COVER.png105,13 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları