Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3089

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧемерис, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorChemerys, Yu. М.-
dc.date.accessioned2014-06-05T09:16:16Z-
dc.date.available2014-06-05T09:16:16Z-
dc.date.issued2014-06-05T09:16:16Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3089-
dc.description.abstract«Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві» (на прикладі КТ «Україна»)uk
dc.description.abstractResearch on the receipt of educationally-qualifying level of master's degree after speciality 8.03050701 «Marketing» is the Ternopil national technical university of the name of Ivan Pulyui. – Ternopil, 2014. Research of activity is carried of КТ «Ukraine» in the conditions of marketing orientation of enterprise. The analysis of marketing environment of enterprise is carried out and educed to the his progress trend. It is conducted ABC- analysis of assortment and portfolio analysis of enterprise by means of matrices of BKG, Маk-Кіnsі and Ansoff.-
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 8.03050701 “Маркетинг” – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2014 р. Досліджена діяльність КТ «Україна» в умовах маркетингової орієнтації підприємства. Здійснено аналіз маркетингового середовища підприємства і виявлено тенденції його розвитку. Проведено ABC-аналіз асортименту і портфельний аналіз підприємства за допомогою матриць БКГ, Мак-Кінсі та Ансоффа.-
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectринок-
dc.subjectмаркетингова політика-
dc.subjectмаркетингова стратегія-
dc.subjectmarket-
dc.subjectmarketing politics-
dc.subjectmarketing strategy-
dc.titleФормування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві (на прикладі КТ «Україна»)uk
dc.title.alternativeForming of the system of the strategic marketing on a trade enterprise (on the example of КТ «Ukraine»)-
dc.typeManuscriptuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора