Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/291

Titolo: Страховий маркетинг: теоретико-концептуальні засади
Autori: Галасюк, Олена Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Галасюк О. В. Страховий маркетинг: теоретико-концептуальні засади / Олена Галасюк // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 30-37. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Data: 2009
Date of entry: 12-ago-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 368.022
Parole chiave: менеджмент
маркетинг
маркетингова стратегія
страхова послуга
страховик
страхувальник
страховий ринок
Abstract: Розглянуто теоретичні та методологічні аспекти страхового маркетингу. Проаналізовано та систематизовано основні підходи до визначення поняття “страховий маркетинг”. Досліджено основні фази розвитку страхового ринку.
The paper describes the theoretical and methodological aspects of insurance marketing. The main approaches to the interpretation of the essence of the definition “insurance marketing” are analyzed and systematized. The main fhases of the development insurance market is examined.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/291
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.