Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/291

Název: Страховий маркетинг: теоретико-концептуальні засади
Autoři: Галасюк, Олена Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Галасюк О. В. Страховий маркетинг: теоретико-концептуальні засади / Олена Галасюк // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 30-37. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Datum vydání: 2009
Date of entry: 12-srp-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 368.022
Klíčová slova: менеджмент
маркетинг
маркетингова стратегія
страхова послуга
страховик
страхувальник
страховий ринок
Abstrakt: Розглянуто теоретичні та методологічні аспекти страхового маркетингу. Проаналізовано та систематизовано основні підходи до визначення поняття “страховий маркетинг”. Досліджено основні фази розвитку страхового ринку.
The paper describes the theoretical and methodological aspects of insurance marketing. The main approaches to the interpretation of the essence of the definition “insurance marketing” are analyzed and systematized. The main fhases of the development insurance market is examined.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/291
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.